Ehhez mit szólsz?

 2007.12.08. 23:24

 Lassan letelik advent harmadik hete. Mindenkinek az asztalán, aki igényli vagy csak a hagyományt tiszteli, bizonyára már rég ott a saját készítésű vagy vásárolt asztali dísz.








Az idő előrehaladtával más és más kerül előtérbe. Most már karácsonyváró bannerek is kerülnek az ajtókra sok helyen.

Mondtam, hogy mániám az újrahasznosítás.

De szerintem nem teljesen tudatos.

Ami használhatónak tűnik, azt nem nagyon dobom ki, páromnak sem hagyom: "Hátha jó lesz még valamire!" alapon.

Mint a múltkori pakolásnál. Laminált padló darabokba botlottam. Egy-két kisebb darabot felhoztam, volt egy ötletem. Azóta sem valósult meg.

De aztán beugrott valami más. Mivel kezembe akadt egy tavalyi ajándéktasak is. Nem papír, olyan műanyag szerű.


Semmi extra.

A padlódarabra ráragasztottam a tasakból kivágott mintát és már ki is raktam a kerítésre.

Címkék: kreatív advent újrahasznosítás dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr67257402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása