Alkotóhely

 2007.12.09. 23:50

Ahol alkothatsz


Az jutott eszembe, hogy egyáltalán nem mindegy, hol adjuk a fejünket alkotásra.

Az új házban elég nagy  a rendelkezésre álló terület, de mivel csak 2 éve lakunk itt, sok tekintetben még csak elképzeléseim vannak, még hiányzik a megvalósítás.

Azt biztosan tudom, hogy lesz egy "műhelyem". Nem nagy, de asztal, szék, megfelelő világítás és egy szekrény biztosan kell.

Mégpedig valami olyan szekrényre gondoltam, ami nem teljesen zárt, amolyan vitrin is lehet. A lényeg, hogy a félkész illetve a kész alkotásokat ne kelljen ajtó mögé rejteni.

A nyáron a tettek mezejére léptem.

Először kedves szomszédokat kérdeztem, van-e nekik olyan selejtezésre ítélt bútordarab, ami nekem még jól jöhet.

                                           
Szereztem egy dohányzóasztalt, amin Fanni rajzolgathat.






Meg két jó régi széket- nagyon vonzódom az ilyen darabokhoz. Az új év feladatai között szerepel, hogy ezeket is rendbetegyem.

Címkék: kreatív műhely asztal újrahasznosítás szék alkotóhely

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr52258559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása