Vízkereszt

 2008.01.10. 07:57
Mint az egyre inkább újra közismertté válik, jan.6-tól kezdődik a farsangi időszak.

Erről még ráérek bővebben írni. Addig is, amíg nem készítünk jelmezt, használjuk ki időnket.

Pl. Takarítsuk el a karácsonyi dekorációkat, ha még nem tettük meg. Jan.6. hagyományosan a fa bontásának napja.

Részemről ez még várat magára. Olyan jó, hogy kinn havas a táj, itt benn meg nézegethetjük a gyerekekkel a fát! Ez jót tesz az ember lelkének.

De hogy mit is akartam mondani az időkihasználással?

Úgy jártam, mint még soha.

Az ünnepi asztalt nem én szedtem le, anyós és férjuram meg akartak kímélni, én meg mehettem a gyerekekhez játszani.

Nos, ha én rámolok, alap, hogy legelőször a gyertyákat oltom el.

Ők ketten meg nagy lendülettel nekiálltak a csetrest összeszedni, mosogatni.

A szorgoskodás eredménye a feldőlt gyertya, az égett nejlon terítő- anyumtól kaptam karácsonyra, még teteszett is:)-, kiégett a viaszosvászon abroszom is kicsit, és a koszorú is rendesen megsínylette.

Ez utóbbit még nem volt szívem szétszedni, talán ma rászánom magam, azzal együtt, hogy megnézem, mi lesz belőle hasznosítható ezután.

A gyönyörű piros karácsonyi terítőmből jó esetben tudok kis terítőket varrni, ezt még át kell gondolni.

Címkék: kreatív asztal karácsony gyertya ajándék advent újrahasznosítás dekoráció koszorú adventi

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr46291723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása