Kreatívanyu alkot

 2008.06.18. 11:50
Éppen 3 hónapja, március 19-én született húsvéti bejegyzésem. Azóta rendkívül el voltam foglalva.

 

Kreatív anyuhoz méltón nem ültem a babérjaimon, bár hobbimmal jóval kevesebbet foglalkoztam.



Ha van kedved, nézd meg oldalam, ami a 25hét keretében született. A blogban engem is megismerhetsz, feltéve, hogy kíváncsi vagy rám:)

A tél folyamán elkészültem  az orchideás keresztszemes  hímzéssel (xszemes), amire barátnőm, kisebbikem keresztanyukája már nagyon régen vágyott. A keretezés is csodás lett.

Névnapi ajándék.

Részlet a hímzésből










A kész mű



















Címkék: kreatív ajándék hímzés keresztszemes

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr27526956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigeti Ami · http://www.foltosdolgok.hu 2008.06.18. 12:06:33

Nagyon szép lett, gratulálok!
Olyan jó kis három dimenziós hatású. Ezért (is) szeretem én sokkal jobban a keresztszemest, mint a gobelint. :-)

m_sanci 2008.06.18. 17:23:22

nagyon jó. Én ezt nermég próbáltam ki a kiránduláson. 14-éves vok.

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.06.18. 17:34:19

Szia m_sanci! Örülök Nkeed.
Van egy 13 évesem, ő is sokat alkot, nagyon kreatív, majd megmutatom.

Ha bármiben segíthetek, gyere és kérdezz!

Kerekes Ágota · http://www.barkacskucko.hu 2008.10.14. 10:28:03

Örülök, hogy megtaláltál bennünket Anikó! Igen sokat dolgoztunk, és közben "elfelejtettük" az ismerősöket, pedig milyen klassz dolgokat készítesz! Nekünk is tökéletesen témába vágók, nagyon ügyes vagy!

Erika 2008.10.29. 15:18:08

Szia!

Én még nagyon amatőr vagyok keresztszemes hímzésben, de már hímeztem néhány állatkát a kislányomnak. Ezeket a falra szánom, be szeretném kereteztetni. Ezt hogy kell? Ki kell feszíteni valamire a hímzést? A te orchideád olyan gyönyörű.

Üdv.

Erika, Szolnok

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.10.30. 14:43:07

Kedves Erika!

Köszönöm!

Hamarosan válaszolok részletesen.
Most csak annyi, hogy keretezni magad is nagyon egyszerűen tudsz.
Kicsit méricskélni kell, és kész keretet venni, ami tetszik.
Ebbe simán bele lehet tenni a hímzést, akár ragasztás nélkül is, vagy kétoldalú cellux segítségével.

Előtte langyos, semleges mosószeres vízben érdemes kicsit kiöblíteni a munkádat (nem gyűrni), és még nedvesen fonákról megvasalni.
süti beállítások módosítása