Kreatívan vasalóhuzatból

 2008.06.19. 08:34
Még Karácsonyra megleptem magam egy új vasalóhuzattal. Annyira le akartam cserélni a  régit, hogy az alkalommal élve egy hétvégi bevásárlásnál kosárba tettem egyet, amúgy első blikkre. Mert ugye nem mértem le a deszkát, nem úgy mentem vásárolni, hogy most pedig veszek egy vasalóhuzatot.

No de.

Mire jó  a vasalóhuzat, ha egy számmal nagyobb a kelleténél?


A kérdésre nagyon hamar adódott válasz.

Kisebbikem kapott egy mamuszkát ajándékba, cicásat.
















Aminek  a talpa villámgyorsan elkopott. De annyira szerette a kicsi, hogy nem akartam kidobni. Dolgom megkönnyítette a vasalóhuzat, járt kreatív agyam.

Levágtam a huzat végét és újrahasznosítottam.



Kiszabtam a két talpnak valót.

Aztán egyszerűen pelenkaöltéssel - vagy amire emlékeztem belőle:) - ráillesztettem a cica talpára.














Hordtuk, míg ki nem nőttük.



Címkék: kreatív karácsony ajándék újrahasznosítás egyszerűen pelenkaöltés

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr86528431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Onlineadózás · http://www.onlineadozas.blog.hu 2008.06.19. 09:19:30

Ez milyen jó ötlet! Nagyon ügyesen megoldottad.
Egyébként én nagyon szeretem használni a pelenkaöltést, mert amellett, hogy stabilan rögzít, még jól is mutat.
A vasalóhuzat mostanában nálunk is "terítéken" volt, apa a foltvarráshoz készített nekem egy mini vasalódeszkát, - csak lap - azt vonta be egy régebbi huzattal. Így ha a foltos blokkokat akarom vasalni, csak előkapom, felteszem az asztalra és már vasalhatom is. Nem foglal helyet, nem kell összecsukogatni stb. :-)

Casarth-Baeren · http://casarthbaeren.blogspot.com/ 2008.12.06. 21:55:11

Hallo Aniko, ich möchte gleich einen kleinen Gruß hier lassen. Wir kenne uns aus dem Cross-Stittch Forum. Würde mich freune, wenn du mich in deine Linkseite aufnimmst. Du stehst bei mir schon drin...

Liebe weihnachtliche Grüße Ines und die Casarthbaeren
süti beállítások módosítása