2008-as naptárunk

 2009.01.04. 15:53

Az idei - bocsánat, a tavalyi:) karácsony úgy alakult, hogy

nem készítettünk vadiúj adventi naptárat. Ellenben kreatív voltam:)

 

Hasonlóan a legtöbb bejegyzésehez, ismét újrahasznosított tárgyat, adventi naptárat tudok mutatni.

         

Az alap a tavaly is felhasznált karton, új papírréteggel feljavítva. A tavaly elkészült pici xszemes hímzéseket erősítettem fel celluxszal, ez a tabló került az ablakba.

 

 

 

 

Adventi csomagocskák egy kiskosárba kerültek.

Ezeket a kis zsákokat ezer éve varrtam ill. hímeztem, tavaly ezekből készült Fanninak az adventi naptár.

  

 

Megtöltöttem őket mindenféle jóval - előnyben vannak  a darabos termékek -, hogy mindkét lányka örömét lelje benne.

 

Címkék: kreatív naptár karácsony advent újrahasznosítás adventi hellókarácsony keresztszemes újrahasznosított

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr92857093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása