Tavaszi ünnepek

 2008.03.09. 18:38

Amikor kicsit voltunk... Más is emlékszik rá?

A Forradalmi Ifjúsági Napok márc.15-tel kezdődtek.

Petőfi és társai történetét, a Nemzeti dalt kivülről fújtuk.

Mi még tudtunk igazi kokárdát varrni.

Most valami olyasmit mutatok, ami igazán újdonság lehet.

A Keresztszemes Magazinnak rendszeresen tervez szebbnél -szebb mintákat Inhoff Anita.

Tavaly meglepett bennünket gratis ezzel.

 A színek Vénusz fonalra vannak megadva.

a pirosak: 2215 és 2219
a fehérek: 2010 és 2441
a zöldek: 2576 és 2554
a kontúr fekete

 

 

 

 

A kokárda ún. műanyag Aidára, műanyag vászonra készül. Addig, míg nem koszolódik el, évekig ez lehet a dísze ünnepi ruházatunknak.

Nagyobbikom tavaly az iskolai ünnepségen büszkén viselte.

Ára: Egy A4 méretű műanyag lap kb 850-900Ft, a Vénusz motringja ált. 80-90 Ft.

A kokárda kihímzése xszemes, kb 3-4 óra alatt megvan még a kezdődknek is.

 A Keresztszemes Magazint itt találod.

Címkék: kreatív tavasz hímzés kokárda keresztszemes

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr69372902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iancsa · http://ancsanaplo.blogspot.com/ 2008.03.10. 18:35:44

Halihó!!!!
Örülök, hogy Rád találtam!

Tök jó, hogy Nálad még megvannak a Venus kódok is!
Képzeld, nekem nem volt meg, és csak emlékezetből rekonstruáltam...
(A sztorit le is írtam a blogomon még a múlt héten...)

Gyere Te is nézz be hozzám!

~szivárvány~ · www.szivarvany5500.blog.hu 2008.03.10. 23:09:18

Szia! De jó, hogy bejöttél!

Megyek én is hozzád:)

B. Balaskó Mária · http://bbmkeramia.hu 2009.03.13. 23:23:08

Üdv!

Teszik a kokárdád!
Utólagos engedelmeddel bemutattam a fotóját és ötletadónak belinkeltem. Köszi!

Kukkants be hozzám!
Bár nemrég kezdtem a blogom, de azért van már néznivaló.
süti beállítások módosítása